Porządek obrad
1.
Otwarcie przez Radnego Seniora I sesji Rady Gminy Ełk.
2.
Wręczenie przez Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej nowo wybranym radnym zaświadczeń o wyborze.
3.
Złożenie ślubowania przez Radnych Gminy Ełk.
4.
Wręczenie przez Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej Wójtowi Gminy Ełk zaświadczenia o wyborze.
5.
Złożenie ślubowania przez Wójta Gminy Ełk.
6.
Stwierdzenie prawomocności obrad (quprum).
7.
Wybór Przewodniczącego Rady Gminy Ełk.
8.
Uchwała w sprawie ustalenia liczby Wiceprzewodniczących Rady Gminy Ełk
9.
Wybór Wiceprzewodniczącego
10.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Rady Gminy Ełk ds. Rolnictwa, Infrastruktury Wiejskiej , Mienia Komunalnego, Bezpieczeństwa Publicznego i Ochrony Środowiska
11.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Rady Gminy Ełk ds. Budżetu i Finansów
12.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Rady Gminy Ełk ds. Zdrowia, Rodziny i Polityki Społecznej
13.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Rady Gminy Ełk ds. Oświaty, Sportu i Kultury
14.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Ełk
15.
Uchwała w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Ełk